CHODNIK ELEKTROIZOLACYJNY 20 kV (długość 2 m x szer.1.1 m.)
CHODNIK ELEKTROIZOLACYJNY 20 kV (długość 2 m x szer.1.1 m.)
wg normy PN-IEC 61111:1992 + AC:2000
Produkowany z wysokoprocentowej gumy stosowanej do produkcji wyrobów elektroizolacyjnych, której wytrzymałość dielektryczna wynosi minimum 10 kV/mm. Chodniki są brązowymi prostokątami o zróżnicowanych wymiarach. Szerokość standardowa wynosi 1,10m, a długość 2 m.
Można zamówcić do 1 do 8 m długości (zamowienia inne niż w ofercie ustalane są mailowo). Grubość chodnika wynosi 6mm, z czego 2mm stanowi ryfla przeciwpoślizgowa.
Wyrób charakteryzuje się dobrą odpornością na rozdzieranie i starzenie cieplne. Stosowane jako, dodatkowy elektroizolacyjny sprzęt ochronny, zwiększający bezpieczeństwo pracy przy obsłudze urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 20 kV.
Chodniki produkowane są numerycznie. Oznacza to, że, każdy chodnik posiada indywidualny kolejny numer produkcyjny, oraz własne świadectwo wyników badań napięciowych.
CHODNIK ELEKTROIZOLACYJNY 20 kV (długość 2 m x szer.1.1 m.)
wg normy PN-IEC 61111:1992 + AC:2000
Produkowany z wysokoprocentowej gumy stosowanej do produkcji wyrobów elektroizolacyjnych, której wytrzymałość dielektryczna wynosi minimum 10 kV/mm. Chodniki są brązowymi prostokątami o zróżnicowanych wymiarach. Szerokość standardowa wynosi 1,10m, a długość 2 m.
Można zamówcić do 1 do 8 m długości (zamowienia inne niż w ofercie ustalane są mailowo). Grubość chodnika wynosi 6mm, z czego 2mm stanowi ryfla przeciwpoślizgowa.
Wyrób charakteryzuje się dobrą odpornością na rozdzieranie i starzenie cieplne. Stosowane jako, dodatkowy elektroizolacyjny sprzęt ochronny, zwiększający bezpieczeństwo pracy przy obsłudze urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 20 kV.
Chodniki produkowane są numerycznie. Oznacza to, że, każdy chodnik posiada indywidualny kolejny numer produkcyjny, oraz własne świadectwo wyników badań napięciowych.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.